היי, הזמנתי שיש מבעל מקצוע בחרתי סוג חומר וצבע מתוך הדוגמאות שהוא הראה לי. לאחר התקנת השיש הקצוות של השיש היו בצבע שונה ממה שבחרתי, ברור לי שזה לא אחור להראות כך. ביקשתי ממנו שיציע פתרון לכך אפילו ציינתי שיוסיף קנטים/יצבע. לטענתו זה השיש שבחרתי ואין מה לעשות עם זה. במעמד הקנייה לא נאמר לי שהצבע בין קצוות השיש שונה. שילמתי לו את כל הסכום והוא אינו מתכוון לתקן/לפצות אותי. הרם יש פה עילה לתביעה? אני חסרת אונים
שלום רב, ישנם פרטים חסרים בשאלה.
ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו בעל מקצוע (ספק) לא משיב על בקשות התיקון/הפיצוי, זהו בדרך כלל השלב בו הרוכשים פונים לייצוג משפטי
על מנת לפנות לקבלן באמצעות מכתבי התראה לפני נקיטה בהליכים ו/או פנייה לערכאות.
על פניו, נראה שלא מדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה, אך משרדנו מטפל במקצועיות גם בתיקים מהסוג הזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אייל שלום רב, יש לבחון את פרטי המקרה באופן ספציפי כמו למשל מהו המועד בו התגלה הליקויים, האם נערכו בעניין פניות, האם הקבלן הודה בכך שהליקויים אכן קיימים, מתי וכיו"ב. אתה מוזמן לפנות אלינו לשם מתן יעוץ...
המשך תשובה