שלום, קניתי דירה במחיר למשתכן, יש לי רטיבות בחדר, 8 חודשיים לא תוקן. הרטיבות מהפנטהאוז מעליי. התקשרו אליי מהקבלן ואמו לי תתבע את הדייר לא בעיה שלנו, לטענתם הדייר לא נותן להם להיכנס לדירה לתקן לי את הרטיבות, עד שיתקנו אצלו את הרטיבות, יש לציין שהתחיל לדייר רטיבות 8 חודשיים אחרי. אמרתי לקבלן שהאחריות שלי מולו ושהוא יתבע את הדייר אם הוא לא נותן לו להיכנס לדירה שלו לתקן לי את הרטיבות. על מי האחריות "לשבור את הראש" מול הדייר? שלי או של הקבלן? מה זה קשור אליי המחלוקות של הקבלן עם הדייר מעליי. חשוב לציין שלדייר מעליי במשך 7 חודשיים לא היה בעיה שיכנסו לסדר לי את הבעיה עד שהתחילה גם אצלו רטיבות ובמשך פניות לקבלן 7 חודשיים לא תיקן כלום. אשמח לתשובה, תודה ויום טוב
שלום רב,
על פניו, נראה שמדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה ומשרדנו מטפל בתיקים בדיוק מהסוג הזה. אך ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק שיתאר את כלל הליקויים בדירה, כולל את הרטיבות בעיקר);
ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו, זהו בדרך כלל השלב בו רוכשי הדירות פונים לייצוג משפטי. ככל וליקוי הרטיבות אינו מטופל על ידי הגורם האחראי לנזק (הקבלן/היזם), יש לפנות אלינו לקבלת ייעוץ במסגרתו תקבל את כל המידע ביחס לדרכי הפעולה לנקיטת ההליכים המתאימים לצורך קבלת פתרון ו/או מענה לבעיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אבי, בדרך כלל, כאשר המפקחת על הבתים המשותפים / בית המשפט ממנה מומחה מטעמו לצורך עריכת חוות דעת בנוגע לליקויי בנייה, נקבע מועד לעריכת ביקור בדירה ומועד לעריכת חוות הדעת. כמו כן, ניתנת החלטה ...
המשך תשובה