רכשתי דירה חדשה מקבלן . עוד לא קבלתי מפתח לדירה וגיליתי שבחדר המקלחת הקרמיקה והרובה סופגים מים, כתוצאה מכךיש כתמי רטיבות גדולים על כל קיר הקרמיקה במקלחת . ספק הקרמיקה טוען שהקבלו לא עבד עם רובה טובה והקבלן טוען שהאריחים לא תקינים. אף אחד לא לוקח אחריות. אני חושש שזה ליקוי דינמי שיילך ויחמיר יגרום לרטיבות בקיר מאחורי הקרמיקה, עובש וניתוק אריחים תוך זמן קצר. חדר המקלחון צמוד לחדר שינה ועלי להתקין מחיצת זכוכית כדי שהקבלן יקבל אישור חשמל לדירה. הקבלן לוחץ עלי לבצע התקנה ולקבל מפתח ידיעה ברורה שאצטרך לפרק את הכל כדי שיתקנו את הקרמיקה סופגת המים. הוא אינו לוקח אחריות, מסרב לבצע תיקון , וטוען שמי שיימצא אחראי בעתיד ישלם לי עבור התיקונים והנזק לתשתיות. שאלתי: האם מדובר בליקוי חמור שהוא הצדקה לסירוב קבלת מפתח או שאני מחוייב לקבל מפתח גם במצב זה?
שלום רב, ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק שיתאר את כלל הליקויים בדירה);
ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו, זהו בדרך כלל השלב בו רוכשי הדירות פונים לייצוג משפטי
על מנת לפנות לקבלן באמצעות מכתבי התראה לפני נקיטה בהליכים ו/או פנייה לערכאות.
על פניו, נראה שמדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה ומשרדנו מטפל בתיקים בדיוק מהסוג הזה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר