שלום רב, אני רכשתי דירה מקבלן אשר נמסרה לפני שנה וחצי. אצל שכנה מתחתיי התגלתה רטיבות בחדר שינה שנמצא מתחת למרפסת שלי. התברר שקבלן שכח להוסיף פתח שירות קרוב למרזב של המרפסת. הפתרון זה לתקן את הבעיה מצד שלי. קבלן הודיע לי שתיקון יארך שלושה ימים ולא טריוויאלי, כרוך בלפרק חלק ממעקה אלומיניום ומעקה זכוכית גם הרמת ריצוף. קידוח של ריצפה, זה יהווה 3 ימים של אי נוחות. כולל דאגה שהם יחזירו הכל למצב קודם מצד שלי. השאלה אם אני זכאי לפיצוי בגין אי נחות ויכול להיות גם הוצאות עקב עבודות של קבלן. חודש אוגוסט, ילדים בבית צריך למצוא סידור להם, אולי לי לקחת חופש מהעבודה, לא אשאיר עובדים ללא השגחה בדירה. כל זה יכול לעלות לי. הקבלן קבע לי תאריך תיקון אבל לא הזכיר שום דבר בקשר לסוגיות שאני העליתי תודה
בעיקרון מגיע לך פיצוי על הוצאותיך ועוגמת הנפש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק שיתאר את כלל הליקויים בדירה); ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו, זהו בדרך כלל השלב בו רו...
המשך תשובה