שלום, מדובר בדירה חדשה מקבלן כאשר יש רטיבות בתקרה בסלון בדיוק מתחת למקלחת של הדירה מעל. הדירה מעל היא בבעלות הקבלן ומושכרת כרגע. הקבלן ״לוקח את הזמן״ בטיפול בבעיה וגם טוען שהשוכר עושה לו בעיות ולא מאפשר לו להיכנס לדירה וכ"ו. השאלה שלי היא מה אפשר לעשות מבחינה משפטית כאשר יש רטיבות עם מים מטפטפים בסלון, כדי להכריח את הדייר השוכר מעליי להכניס בעל מקצוע לטפל בבעיה וגם לגרום לו לא להשתמש בינתיים במקלחת הזו (יש לו עוד 3 אחרות בדירה). האם יש דרך לטפל בצורה משפטית מהירה לפני ערב חג הפסח? כמה זמן אני צריך לתת לקבלן כדי לטפל בבעיה? האם זה עניין של ימים?
אין להתעכב . יש לפעול מוקדם ככל הניתן
הנך מוזמן להתקשר ואייעץ כיצד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דני שלום רב! משרדנו החל לטפל בפורום בתקופה זאת ממש ולכן תשובתנו קצת מאוחרת. הסוגיה אותה העלתה מצריכה נתונים נוספים, כמו כן צריך לבחון את ההסכמים השונים. אם תרצה שנעזור לך, נא פנה אלינו. המספר שלי מ...
המשך תשובה