שלום, מדובר בדירה חדשה מקבלן כאשר יש רטיבות בתקרה בסלון בדיוק מתחת למקלחת של הדירה מעל. הדירה מעל היא בבעלות הקבלן ומושכרת כרגע. הקבלן ״לוקח את הזמן״ בטיפול בבעיה וגם טוען שהשוכר עושה לו בעיות ולא מאפשר לו להיכנס לדירה וכ"ו. השאלה שלי היא מה אפשר לעשות מבחינה משפטית כאשר יש רטיבות עם מים מטפטפים בסלון, כדי להכריח את הדייר השוכר מעליי להכניס בעל מקצוע לטפל בבעיה וגם לגרום לו לא להשתמש בינתיים במקלחת הזו (יש לו עוד 3 אחרות בדירה). האם יש דרך לטפל בצורה משפטית מהירה לפני ערב חג הפסח? כמה זמן אני צריך לתת לקבלן כדי לטפל בבעיה? האם זה עניין של ימים?
אין להתעכב . יש לפעול מוקדם ככל הניתן
הנך מוזמן להתקשר ואייעץ כיצד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו, נראה שמדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה ומשרדנו מטפל בתיקים בדיוק מהסוג הזה. אך ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק שיתאר את כלל הליקויים בדירה, כולל את הרטיבות בעיקר);...
המשך תשובה