שלום רב, בדירה שקניתי מקבלן התגלו ליקויים רבים, כאשר מהנדס בדק את הדירה, לרבות רטיבות בריצוף לאור נזילה חמורה שהייתה בדירה כחודש לאחר מסירתה. היום, כשנה ושלושה חודשים, מאז העברת חוות דעת המהנדס לקבלן (מסירת המפתח הייתה לפני שנתיים וחודשיים) הקבלן תיקן חלק משמעותי של הליקויים, לרבות הרטיבות, (בעקבות אינספור פניות שלי, לרבות הגעה למשרדי החברה), אך עדיין נותרו ליקויים שהוא מסרב לתקן או מתחמק מלתקן. מדובר בליקויים כמו אלומיניום (שריטות בוויטרינה, במסילה, בשלבי התריס וכיוב'), היעדר מישק הפרדה גמיש בריצוף בכל הדירה, גימורים לקויים ועוד. שאלתי היא האם לאור העובדה שמרבית הליקויים המשמעותיים תוקנו, עדיין יש מקום לתבוע את הקבלן על הליקויים שהוא מסרב לתקן? אם כן, מה צריכה להיות הפרוצדורה? האם עליי להזמין תחילה שוב מהנדס שיבדוק את דירתי לאור התיקונים שהתבצעו בדירה ועל סמך חוות דעת המהנדס העדכנית לתבוע את הקבלן? תודה מראש,
בהתאם לנתונים שהצגת מומלץ להביא שוב את המומחה המהנדס לבדיקה עדכנית ובהתאם לכך לשקול - עלות מול תועלת - עניין התביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הוראות חוק המכר הינם הוראות קוגנטיות משמע שלא ניתן להתנות עליהן, לכן הקבלן כפוף לחובה שלו כלפיך. חסרים נתונים עובדתיים ולכן אני מציעה שלייעוץ תפנה אלינו בפרטי המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה