קבלת המפתח לדירה הייתה באיחור של 59 יום בדיוק. לאחר שבוע ימים לערך התגלה כי אין מים חמים בדירה וכי עוד הדירה הייתה בשלבי אכלוס שוכר. הזמנתי את חברת הדודים לדירה ולטענתם אין קשר לחימום המים אלא שהחיבור החשמל לדוד לא תקין וזאת אחריות הקבלן . האם אני יכול לדרוש מהקבלן פיצוי על כך? יש לי הקלטה מפורשת של הטכנאי שטוען שזה לא קשור לחברה? ועוד דבר במהלך 9 חודשים התלוננתי לקבלן כי השוכר שלי סובל מריח של ביוב מה גם שהיה מספר הצפות בגינה ובדירה של ביוב. לאחר 9 חודשים הזמנתי איש מקצוע שיבדוק את מערכת הביוב והתגלה כי קו הביוב של העירייה סגור בפקק ולא סתימה כמובן שהתקשרתי לעירייה כדי שיפתחו את הקו ורציתי הסבר מפורט למה סגרו לי את הקו. ולטענת מנהל התשתיות של העיר זה שהיה סכסוך בינו לבין הקבלן על טופס 4 ולכן העירייה סגרה לו את הקו הראשי כצעד ענישה כי הקבלן לא ביצע עבודות כנדרש. וגם זה יש לי מוקלט בשיחה מה עלי לעשות מול השוכר שעוזב את הדירה בתום תקפות השכירות שהיה אמור להמשיך עוד שנה לפחות בשכירות?
צור עמי קשר טלפוני וארחיב את הסברי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה שלקבלן ישנה אחריות אך חסרים לנו פרטים נוספים. ממליצים לך לחייג למשרדנו בכדי שנוכל לבחון את הדברים ולתת תשובה מעמיקה, מלאה ומדויקת הנכונה עבורך....
המשך תשובה