קנינו דירה חדשה מקבלן. על אף שנחתם פרוקטול מסירה ושלחנו לקבלן מדי כמה שבועות רשימות ליקויים נוספות שנתגלו, כבר ארבעה חודשים מיום המסירה שהוא לא עושה כלום. לפני כמה ימים הקבלן הודיע לנו שכל הליקויים שקשורים לעבודה של ספקי משנה (כגון דלתות פנים, חשמל, אינסטלציה וכיו"ב) הוא לא צריך לתקן בעצמו, ועלינו לפנות לספקים אלו ישירות ולתאם מולם את תיקון הליקויים. האם דרישה זו של הקבלן היא הגיונית או חוקית?
ככל שקיים סעיף המתייחס לנדון בהסכם המכר התשובה חיובית
אך יובהר כי אין בכך להסיר מהקבלן את אחריותו .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הוראות חוק המכר קובעות כי נדרש לתת הזדמנות סבירה ונאותה לקבלן לתיקון הליקויים. ככל שהוא לא ניצל את ההזדמנות שניתנה לו ניתן לפנות לבית משפט ולדרוש פיצוי כספי. ...
המשך תשובה