שלום רב רכשנו דירה חדשה מקבלן ובנובמבר האחרון, כ3 חודשים לפני מסירתה הקבלן זימן אותנו למסירה ראשונית. במסירה הראשונית (הגענו עם בדק בית) והתגלו אינספור ליקויים, אך בראשם רטיבות נרחבת בדירה. פנינו לקבלן אינסוף פעמים במהלך 3 החודשים הללו בבקשה שיתקן וייבש את הרטיבויות אך ממש הרגשנו שזוהי מלחמת התשה ולא בוצע דבר ועד שהם טענו שבוצע תיקון כזה או אחר, הוא נעשה בצורה לא מקצועית. (או שלא נעשה כלל) לפני 3 שבועות קיבלנו את הדירה וביקשנו לקבל אותה ייבשה כדי שנוכל לבדוק רטיבויות. מספר דקות לפני שהגענו מנהל העבודה הורה לפועלים לשטוף אותה וכך יצא שלא יכולנו לבדוק זאת. קיבלנו את הדירה והתברר לנו שעדיין יש רטיבות בכל אותם שטחים עליהם התרענו. שוב פנינו לקבלן וזה מושך אותנו. האם ניתן לבצע את התיקון באופן עצמאי ולתבוע את הקבלן או שצריך לחכות לסוף שנת הבדק? (אציין שיש לנו אינסוף מיילים והקלטות שיחות על ההתרעות והבקשות מצידנו) תודה רבה
הנושא מעט מורכב הנך מוזמן להתקשר טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאור העובדה שאין מענה מהקבלן אנו ממליצים לך לחייג למשרדנו לבחון את כלל הפרטים ובמידת הצורך לפנות לקבלן באמצעות עורך דין....
המשך תשובה