שלום, אני בעלים של דירה חדשה, מושכרת. בגשמים האחרונים נוצרו נזקי רטיבות חמורים ביותר (קיר שלם שפשוט ספוג במים). לדברי הקבלן התיקון החיצוני הסתיים ועתה יש לקבוע תיקון פנים. נציג הקבלן עוד לא ראה את הנזק מבפנים ולכן אמר שיעריך את היקף התיקון רק לאחר ביקור בדירה אבל אמר שזה בוודאי לא יגמר ביום אחד. השאלה שלי היא איך להתנהל לאור זה שהתיקון כנראה יארך כמה ימים וייצור לשוכרים שלי הרבה עוגמת נפש, לכלוך ואולי אף ידרוש יציאה שלהם מהדירה למספר ימים? אני כמובן רוצה לפצות אותם אבל איך אני דואג לשיפוי מהקבלן? האם מול השוכרים מספיק להחתים על מסמך שאומר שהם מסתפקים בפיצוי שהוסכים ומוותרים על כל תביעה עתידית? תודה
תחתמו על מסמך התחייבות .שבו השוכרים מתחייבים שלא לתבוע אותך וכדומה ואלו אתה מתחייב לתקן .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, כמובן שחתימת פרוטוקול מסירה אינו מעיד על קיומם ו/או העדרם של כלל הליקויים הקיימים בבית. כפי שנוכחת לגלות, לא כל הליקויים הם ליקויים גלויים, אפילו ניתן לומר שמרבית הליקויים הם ליקויים נסתרים, א...
המשך תשובה