לכבוד: עו"ד ומגשר שמואל גייער שלום רב נכנסנו לדירה חדשה מקבלן לפני כשנה. השבוע היתה אצלנו סתימה בצנרת אשר נגרמה בעיקר עקב פסולת בנייה. אחד הפתחים של הצנרת, שנמצא מתחת לכיור המטבח לא היה סגור כראוי ובגלל הסתימה הייתה נזילה מהפתח הזה. כיוון שמותקן אצלנו פרקט בסלון+מטבח כל המים של הנזילה חלחלו מתחת לפרקט ונספגו בו, עד שכבר התחילו לצאת מים בין הפאנלים. פנינו לחברת הביטוח וקיבלנו תשובה שבשבע השנים הראשונות הקבלן/יזם צריך פצות אותנו על נזקי הצנרת ולא חברת הביטוח. האם זה אכן כך? אם כן, איך אלינו לפעול הלאה? פנינו במייל לנציגת קשרי לקוחות של היזם (שיבון ובינוי) ולא קיבלנו מענה. פנינו גם באופן טלפוני, אך השיחות מגיעות לחברה חיצונית שרק לוקחת הודעות, ואי אפשר לדבר ישירות עם נציג שיכון ובינוי. תודה רבה על עזרתך אלכס
פנה לקבלן באופן ופורמלי דהיינו בשליחת מכתב רשום עם אישור מסירה
יתכן שלאחר מכן לא יוותר בידיו אלא להתייחס לטענות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום
קיבלנו תגובה מהחברה:
"המטבח נחשב לחדר רטוב, מקום אשר חשוף למגע קבוע עם מים ולחות, וכל שכן קיימות בו מערכות אינסטלציה וצנרת אשר עלולה להיסתם מעת לעת (שכיח מאוד) גם בשימוש קבוע וסביר, ועל כן בבחירתכם העיצובית היה עליכם לקחת נושאים אלו בחשבון ולבחור בפרקט העמיד בפני מים."
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאור העובדה שאין מענה מהקבלן אנו ממליצים לך לחייג למשרדנו לבחון את כלל הפרטים ובמידת הצורך לפנות לקבלן באמצעות עורך דין....
המשך תשובה