ביוני 2011, נמסרה דירה של גינדי לרוכש המקורי. אנחנו קנינו ממנו את הדירה ביוני 2016 (ובתאריך זה אף רשמה החברה -( גינדי) את זכויות הדירה על שמנו. במהלך הקיץ, הכל היה תקין, אולם לאחר חורף אחד, התחילה רטיבות קשה במקלחת. כמובן שהודענו לשכן מלמעלה שהודיע לחברת הביטוח שלו. חברת הביטוח שלחה מומחים לבדיקה (כולל עם מצלמה טרמית) והדו"ח היה שאין בעיה בדירה מעל (מה שתאם את העובדה שהרטיבות מופיעה רק בחורף אחרי גשמים) פניתי לחברת גינדי ביוני 2017 והם ענו לי שע"פ חוק המכר, האחריות לרטיבות פגה. הזמנו אינסטלטור שבדק ולטענתו, הרטיבות מגיעה מהרווח שבין האריחים שמחפים את הבניין. תיקנו את הרטיבות מתוך הדירה ואכן, כל הקיץ הכל היה בסדר וכאשר התחילו גשמים חזקים, הרטיבות חזרה. השאלה - מה אנחנו יכולים לעשות? גינדי מתעלמים מאיתנו לחלוטין, לא טורחים אפילו לענות לנו לטלפונים ולמייליםשאנחנו שולחים ומאידך, איך אנחנו יכולים לקחת אחריות ולנגוע \ לטפל באריחים החיצוניים שמחפים את הבניין?
שאלתך מורכבת לכן אני מציע שתתקשרי עמי טלפונית . ואנסה לעזור .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, נראה, כי מדובר בתיק ליקויי בנייה קלאסי, ואולם חסרים פרטים מהותיים בשאלה. בין היתר, בהקשר של הסטייה במידות המקלחון, חסר מידע באשר להסכמות עליהם חתמת במועד החתימה על הסכם המכר (לרבות מפרט שינ...
המשך תשובה