נכנסתי לבית חדש מקבלן לפני כ-3 שנים. ביום בהיר, ללא התראה מוקדמת, הגיע איש תחזוקה מטעם הקבלן ואמר כי יש נזילה בבתים ומקור הנזילה הוא מחדר הרחצה בחדר הורים שלנו. הם אמרו כי אין ברירה ועליהם לפרק את הריצוף והקרמיקה שלנו. כך הם עשו וטענו כי המצב יישאר כך כחודש עד לייבוש ואז הם יתקנו ויחזירו את המצב לקדמותו. שאלתי היא האם זה סביר שדבר כזה יקרה והאם זה תקין להשאיר אותנו עם חדר רחצה מפורק למשך חודש? כולל עוגמת הנפש שבדבר ללא הודעה מוקדמת, לכלוך הבית וכל מה שמשתמע משיפוץ. כל זה נעשה יומיים לפני חג הפסח. תודה על תשובתך
לא ברור האם הם תיקנו את התקלה במערכת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עדיין לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראי תשובתי לשאלתך מה3.4
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, מדובר במקרה קלאסי של ליקוי בנייה. ככל כאשר פונים לקבלן בנוגע לליקוי בנייה, ניתן זמן סביר (על פי התקנות) והקבלן לא מתקן – זו הנקודה בה תיק מבשיל לכדי הגשת תביעה לערכאות משפטיות. משרדנו מתמחה ...
המשך תשובה