שלום, רכשנו דירה חדשה ואנחנו מתגוררים בה כחצי שנה כבר. עם קבלת הדירה ביצענו בדק וביקשנו מהקבלן לטפל בבעיות. לאחר כחודש שאנחנו מתגוררים פה , נפל התריס גלילה החשמלי בסלון , היינו שבוע עם מרפסת סגורה. אחרי שבוע הקבלן בא ולקח אליו את התריס. עברו שלושה חודשים מאז ועדיין לא החזירו את התריס. אנחנו גרים מול פארק, כל עובר יכול להביט לתוך הדירה שלי. פנינו אל הקבלן כמה וכמה פעמים גם במייל כתוב גם במכתב רשום וגם בשיחות טלפונית שם קיבלנו איומים שלא לפנות למנכ"ל החברה שמא לא יטפלו בפניותינו. הם גם טוענים שאנחנו "מסרבים" לקבל את התריס וכי הוא מוכן להתקנה ואנחנו לא מוכנים לקבל אותו - שקר מוחלט. 1. האם אני יכולה להביא ספק שיחליף את התריס ולהעביר את החשבונית אל הקבלן שישלם? 2. האם זה חוקי שהקבלן מאיים עלינו? יש לי הקלטות של השיחות. הוא מודע לכך שהקלטנו אותו ובכל זאת איים. 3. איך אפשר לגרום להם לטפל בפניות שלנו - גם בעיות נוספות שהתגלו בבדק עם מסירת הדירה ? אשמח לכל עצה, תודה
אשמח לשוחח עמך טלפונית בנדון .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניראה כי קיימות לכם טענות משפטיות חזקות כנגד הקבלן, שלא פעל בהתאם להוראות חוק המכר. להמשך ייעוץ והכוונה ניתן לפנות ללחצן של "ייעוץ אישי". ...
המשך תשובה