שלום רב, את הנכס קיבלתי ביוני 2011 (2017/06/01), לפניי השבוע פנה אליי הדייר מתחתיי בטענה לרטיבות בתקרת אמבטיית הורים. חשוב מאוד לציין שיש לי תעוד שבמהלך הבנייה של הנכס הייתה בעיה דומה שבגללה פירקו את הריצוף ועשו איטום מחדש. פניתי לקבלן שהגיע לבדוק את הנושא והוא השיב שעברו 6 שנים והאחריות הסתיימה (בדיוק חודשיים וחצי) ושאני חייב לטפל בנושא, אחרת יש מצב שהבעיה תפגע ברכוש משותף אשר חושף אותי לתביעה. חזרתי לקבלן ואמרתי לו שזו בעיה שלא יכולה להופיע בפתאומיות וזה דבר שלוקח זמן להתגלות בייחוד שזה מתחת לפניי השטח ובנוסף שאלתי כיצד הוא מסביר את הכשל באיטום? הריי שגם אם יש נזילה האיטום אמור להגן על הדירה שמתחת. אני מעוניין לדעת מה האופציות העומדות בפניי? איך אני רותם את הקבלן שייטפל בבעיה? מקריאה באינטרנט הבנתי שלפי חוק נזיקין הקבלן מחוייב לטפל בבעיות מעבר לתקופת האחריות בייחוד במקרים שהבעיה לא נראית לעין. תודה רבה.
שלום רב,
מומלץ להתייעץ עם עורך דין ומהנדס מומחה,
עו"ד גנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו, נראה שמדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה ומשרדנו מטפל בתיקים בדיוק מהסוג הזה. אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו, זהו בדרך כלל השלב בו רוכשי ...
המשך תשובה