שלום, קנינו בית יד-שניה. בסופ״ש האחרון קיבלנו את המפתח והבאנו קבלן לביצוע שיפוץ קל באמבטיה. כבר כשהגיע הסב את תשומת ליבנו לכך שנראה שיש רטיבות בכל הבית, לאחר שהחל את העבודה בחדר האמבטיה גילינו שעקב נזילת מים מחדר האמבטיה, וחוסר באיטום מתאים, המים חילחלו לכל הבית וישנה רטיבות גדולה מתחת למרצפות, שגרמה לקילופים בחלק מהקירות וריקבון במשקופים. לפיכך עצרנו בינתיים את ההובלה שהייתה אמורה להתבצע ובעצם אנחנו לא יכולים להכנס לגור בבית עד שיבוצע תיקון לבעיה. אי-הכניסה לבית פוגעת בנו בכמה מישורים - כסף, זמן, ימי-עבודה, ילד שאמור להתחיל גן בספטמבר ביישוב.. הביטוח שלנו טוען שהוא אינו מכסה את הנזק בגלל שמדובר בתקלה שקרתה לפני קניית הבית, כלומר לא בתקופת הביטוח שלנו. רציתי לדעת מה הזכויות והחובות של המוכרים ושלנו לגבי הנזק והתיקון? ומה הזכויות והחובות מול הביטוח, שלנו ושל המוכר, במקרה זה? תודה רבה גל
שלום,
יש לתעד המצב ולהזמין מומחה ולשלוח מכתב למוכרים,
עו"ד גנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק שיתאר את כלל הליקויים בדירה); ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו, זהו בדרך כלל השלב בו רו...
המשך תשובה