שלום רב, אנו זוג צעיר + 2 ולפני 5 שנים נכנסנו לדירתנו החדשה (דירה מקבלן). כבר בחורף הראשון התגלה אצלנו בחדר השינה רטיבות בתקרה (ממרפסת השכנים), המים נוזלים על מקור חשמל (פצצה מתקתקת וסכנת חיי אדם) ונהיה שם עובש רב. פנינו מס' רב של פעמים למחלקת דיירים לאחר אכלוס והם שלחו אין ספור אנשי מקצוע, הרימו לשכנים את המרצפות מס' פעמים ועדיין הבעיה לא נפתרה, הם לא הצליחו לתקן והרטיבות החמירה וגדלה. לפני שנה בנינו ארון מקיר אל קיר בחדר הממ"ד שרכשנו אותו ב- 8,000 ש"ח!!! ובחודש ינואר 2015 גילינו שכולו מוצף מים (מדובר על קיר חיצוני) ושבעוד מקומות בבית יש רטיבויות. קראנו שוב לקבלן והוא מתחמק ושולח כל הזמן אנשים לביקורת ולא לתיקונים ולביצוע עבודות. מחלקת דיירים לאחר אכלוס טוענים שוב ושוב שהם מחליפים אנשי מקצוע ולכן הבעל מקצוע החדש צריך לבדוק שוב את הליקויים. לגבי חדר השינה הם טוענים שצריכים לדאוג לדיירים למעלה להחלפת הריצוף, לתאם איתם מועד וזה לוקח זמן (בקיצור מתחמקים). יש לציין שפירוק והרכבה של הארון עומד על 2,000 ש"ח לא כולל החלפה של דברים שהתנפחו ונהרסו כתוצאה מהמים (אני כרגע בלי ארון ועם המון בגדים פזורים בכל הבית). אחרי אין ספור טלפונים ומכתבים מתישים אליהם ואל ההנהלה אודה לקבלת עזרה מקצועית.
טל שלום,
כמי שרכשו דירה חדשה מקבלן אינכם אמורים לסבול מהדירה אלא ליהנות ממנה, ולאור אי מתן שירות נאות למצוקותיכם מומלץ כי תתבעו את זכויותיכם.
עו"ד יעקב גנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש תקנים לכל דבר ודבר, כולל לעניין האקוסטיקה, הצענרת וכיוצ"ב. ככל שבוצע משהו שאינו תואם את מפרט המכר ו/או התחייבות הקבלן ו/או התקן – הרי שקמה עילת תביעה. בשאלתך חסרים נתונים מהותיים, כגון הא...
המשך תשובה