בשנת 2011 רכשנו דירה מאז ועד היום וקודם לכניסה הסתבר לנו שהיו הצפות בקומת החניונים ופעם בשנה בחדר שירותי אורחים בדירתנו. החתמנו אף דיירים על תצהיר שזה אכן כך. המוכר דאז התעקש שהוא לא מוכן לקחת אחריות על הבניין והסכים רק להגיד שנכון לחתימה לא ידוע לו על בעיות, אלא שהיו בעיות שטופלו אך מסתבר שלא נפתרו. האם זו הפרה מהותית בגינה אפשר לתבוע את הפיצוי המוסכם? תודה מראש על תשובתך. ירון
ירון שלום,
במסגרת המו"מ חלה חובה על גילוי ליקויים מהותיים מסוג זה, שאלת הפיצוי צריכה להתברר בהעדר פרטים נוספים בנדון.
עו"ד גנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכל שלום רב, בשאלתך ישנם פרטים חסרים, בנוסף לכך אנו צריכים לעיין במפרט לצד ההסכמים החתומים אל מול הקבלן על מנת לתת תשובה ראויה ומקצועית. על מנת לקבל ייעוץ משפטי ותשובה מדויקת, מוזמנת לפנות למשר...
המשך תשובה