שלום רב. לאחרונה בוצע בביתי בדק בית על ידי הקבלן בתום סוף שנת איכלוס ראשונה. במסגרת הליקויים ציינו שקימת רטיבות בתקרה. קבלן התיקונים טען שזה כנראה מגיע מרובה לא תקינה במרפסת שמעלינו ושהוא יתקן זאת כשיהיה אצלם בבית. לאחר התיקון "לכאורה" אצל השכנים במרפסת שוב הופיעו כתמי רטיבות לאחר הגשם. מאז אני במסע התשה מול הקבלן שכל הזמן טוען שהנושא בטיפול אך ללא התקדמות. מה הכלים שעומדים ברשותי ומה דרך ההתנהלות הנכונה מבחינת הגנה משפטית שאני זכאי לה? תודה רבה מראש על העזרה אלעד
אלעד שלום,
עומדת לך עילת תביעה נגד הקבלן ונגד השכן מעלה.
יש לפנות לקבלן בדואר רשום ולדרוש התיקון. כמו כן, להצטייד בחוות דעת הנדסית.
מציע לשקול פניה לשכן מעלה ולהתריע בפניו שבדעתך לתבוע אותו. אולי פניה כזאת לשכן תביא פניה מצד השכן לקבלן.
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ישנם הרבה פרטים חסרים בשאלה (בין היתר חסרה התייחסות להתנהלות קודמת עם קבלן השיפוצים ו/או הקבלן שבנה את הדירה). על מנת לקבוע אחריות לטיב העבודה ו/או החומרים ו/או תהליך העבודה או האיטום, הרי ...
המשך תשובה