אני מטופל אצל רופא מטעם קופת חולים כללית סמייל. עשו לי תוכנית שבמסגרתה אני צריכה לעבור שלוש סתימות, כתר, השלמת שן קדמית ועקירת שיני בינה. בגלל שאחת משיני הבינה יצאה לי לפני המועד, נאלצתי לעבור טיפול מיידי להסרתה. במהלך הטיפול הזה, הרופא עשה לי צילום ואמר שטיפול שורש באחת השיניים נכשל וצריך לפתוח את השן. באתי לכללית סמייל והם טוענים שהטיפול מצוין. איך אני יודעת מי צודק מבלי לשלם עוד פעם על טיפול רפואי יקר (צילום וכדומה).
לצערי על מנת לדעת האם באמת טיפול השורש כשל, ובאשמת מי- אם בכלל יש "אשם" בכך, תיאלצי לקבל חוות דעת נוספת, רצוי ממומחה לטיפולי שורש (אנדודונט) תוך שאת מציינת בפניו כי את מעונינת בבדיקה בלבד ללא טיפול.
אציין רק כי לטיפולי שורש, גם כאלה שעשויים היטב ובידיים המיומנות ביותר יש אחוז הצלחה של כ-90% בלבד, ויתכן הכשלון ככל שאכן היה כזה, הוא "יתום" במקרה זה.
במידה ומומחה לטיפולי שורש ייקבע כי אכן הטיפול נכשל ולא בוצע כהלכה, אציע כי תפני תחילה למרפאה בה בוצע הטיפול, יש סיכוי טוב כי המרפאה תסכים לממן לך טיפול שורש חוזר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר