היי, מטופלת כבר כשנתיים שלוש בקופת החולים. התחיל בכאב בשן שהייתה עם סתימה, עשו סתימה חדשה כ-5 פעמים, הכאב פחת משמעותית אך המשיך. עשו טיפול שורש, שמו לי כתר זמני, הכאב שהיה עבר אבל נוצר כאב אחר לא בנקודה שכתבה אלא בלחיצה על דפנות השן. לא היה להם הסבר, שאלתי אולי זה בגלל הבורג שם לי הרופא אחרי הטיפול שורש, אמרו שלא ידוע ושאולי יש סדק, כי גם בהתחלה חשבו שזה סדק, אך כשאמרתי להם שזה לא אותו כאב ולא באותו מקום, לא ידעו מה לומר לי ושלחו אותי לצילום אנדו. ואז שאלתי אז למה עשו לי טיפול שורש אמרו לי שזה כדי לשלול, אמרתי להם איך ייתכן ששלחו אותי לצילום רק אחרי הטיפול שורש, הרי האמנתי בהם. הזיה. אחרי הצילום גם לא ראו כלום. המליצו על עקירה או להמשיך עם הכתר הזמני. מכיוון שטורטרתי שלחתי מכתב לפניות הציבור שלהם ואח"כ במקביל, כשהייתי במרפאה קיבלה אותי אשת השירות לקוחות שלהם שראה שאני כעוסה, היא אמרה שתטפל בי למרות שאני אמורה להיות בטיפול פניות הציבור. קיבלה על זה אישור. שוב נתתי אמון. אולי היא תעזור. היא אמרה שאולי אלך לרופא אחר ותיק, וקבעה לי תור אליו, הוריד לי את הכתר זמני, וקבעו לי תור נוסף. פתאום אחרי כמה ימים היא מתקשרת שהיא לא יכולה לטפל בי. ותביני אני בלי כתר זמני אפילו. שלחתי מיילים לפניות הציבור הסברתי שאני בלי חצי שן ושהיא מטפלת בי. אמרתי שזה דחוף, אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו, בינתיים התקשרתי למרפאה, שם אמרה לי הפקידה שרשום שיש לי סדק בשן, מה שאף רופא לא מצא. גם הרופאה מומחית שהייתי אצלה אמרה שהיא לא רואה כלום ואף מתעדת זאת. אז פתאום פניות הציבור החליטו שיש סדק אע"פ שבחיים הם לא ראו אותי פיזית. גם הצילום, לקחתי אותו לרופאים מומחים ואף אחד לא ראה. פניתי אתמול שוב לפניות הציבור מה עם התשובה, ומה גם שאני רוצה זיכוי על הכתר, הם גבו ממני מראש גם על כתר זמני וגם על קבוע ואמרו לי, שאם לא אעשה הם יזכו. אגב, הרופאה שלקחה לי מידות לכתר גם רצתה לשים לי אותו ואני סירבתי כי אמרתי לה שכואב לי ואיך בכלל היא לוקחת מידות? שוב, משהו לקוי פה. אתמול, אחרי חודשיים שלא קיבלתי תגובה מפניות הציבור, שלחתי להם מייל התראה לפני תביעה, הם כתבו לי במייל ששלחו לי מכתב בדואר. ולא הגיע כלום, וצירפו לי מכתב שטוען שטופלתי כמו שצריך, מה שבכלל לא תואם למציאות. גם איך אפשר לתת שירות רפואי דרך מכתב? היו לי מלא שאלות, ואני צריכה רופא. וגם אמרתי להם שהסתימה שנעשתה לי לא טובה כי אני מרגישה רגישות בפנים כשאני אוכלת משהו חמוץ. כל כך הרבה ליקויים, אבחנה שגויה, חוסר אבחנה, חוסר סדר, ושרירותיות מזוויעה. הקלטתי את השיחות כי למזלי יש לי מקליט שיחות, מיואשת. איך ייתכן שאני משלמת כל חודש כמעט 90 ש"ח לקופה ולא מקבלת את התמורה הבסיסית?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר