שלום, בני בן 11 מטופל במרפאת שיניים מסוימת, טיפולי אורתודנטיה. כשבאתי לקבל הצעת מחיר לטיפול, אמרתי שיש לי ביטוח מטעם העבודה אבל אף אחד לא שאל כלום, ביקשתי שימלאו לי את הטפסים. אמרו שרק הרופא ממלא וצריך לשלם קודם, שילמתי את כל הסכום מראש כ-14 אלף ש"ח על טיפול שאמור להמשך כ-3-4 שנים. לקח זמן אך בסוף הרופא מילא את הטפסים וצעק לי, אנחנו לא עובדים עם חברת ביטוח מסוימת ולא תקבלי החזר. לאחר שהגשתי את המסמכים לביטוח גיליתי שהם לא מאשרים כי הרופא אינו מומחה מטעם משרד הבריאות, פניתי לתלונות בציבור של מרפאת השיניים וביקשתי שהם יחזירו את הכספים מכיוון שעובדיה הם שהטעו אותי ואם מלכתחילה היו פועלים כפי שהיו צריכים הייתי מגלה לפני התשלום שהרופא אינו עומד בדרישת חברת הביטוח לאחר זמן מה הרופא שיניים התקשר אליי, שיחה עמומה שלא הבנתי את מטרתה, השיחה מוקלטת. המשכנו בטיפולים, לילד יש גשר, אתמול הגענו לביקורת, הרופא שיניים קיבל אותנו ואמר שרשומה לו הנחייה במחשב לא להמשיך את הטיפול עד שאני אחתום שאני מוותרת על כל תביעה כספית או שאני יכולה ללכת לחפש מומחה במרפאה אחרת שלהם, הקלטתי את השיחות, האם מותר להם לאיים עליי בסחיטה כזאת? האם מותר להם להפסיק טיפול רפואי שכבר שולם מראש ולפגוע בבריאות הילד? תודה
הרופא מבין שזה הולך לתביעה.
הרופא לא יכול להתנות את המשך הטיפול בחתימה על טופס ויתור לתביעות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר