שלום רב, מתאריך ה-07.05 התחלתי לסבול מכאבי שיניים. אני הייתי מטופלת של מרפאת שיניים. פניתי למוקד עזרה ראשונה כי זה היה יום שבת, אמרו לי כי יש לי סתימה שעליי לעשות ועשו לי סתימה זמנית וכי עליי לפנות לרופא שלי. הלכתי לרופא שיניים שלי להמשך טיפול, הוא לא מצא שום חור בשיניי, הוא אמר כי מדובר בדלקת חניכיים ושיש שן בינה שצריך לעקור. הוא נתן לי אנטיביוטיקה שבוע ואמר לי כי במידה והאנטיביוטיקה לא עוזרת הפתרון היחידי שישנו הוא לעקור את השן. מדובר בשן בינה שכלואה ככה שבעצם הייתה נדרשת עקירה כירורגית. עברתי שבוע עם האנטיביוטיקה, המשיכו הכאבים. במקביל לאנטיביוטיקה לקחתי משככי כאבים. הופניתי לעשות עקירה כירורגית בדחיפות ונתנו לי מספר להתקשר אליו לקבוע את העקירה (זה היה ביום שלישי). התקשרתי למוקד רביעי בבוקר אמרו לי כי עליי לפנות למרפאה שלי, התקשרתי למרפאה אמרו כי עליי לפקסס את ההפניה למספר שנתנו לי. ניסיתי לפקסס את ההפניה למחרת, מספר שגוי. בסופו של דבר נוצרה סחבת בין המספר שנתנו לבין המרפאה שלי שהם לא העבירו את ההפניה כנדרש וכו'. אמרתי להם שאני סובלת מכאבי תופת ושאני לא מתכוונת לרדת מהקו עד שלא מתאמים לי תור לעקירה. להפתעתי הציעו לי תור *לייעוץ* לעקירה לחודש דצמבר! הסברתי להם שאני על משככי כאבים כבר עכשיו כל הזמן ושאני לא יכולה להמתין עד לדצמבר לעקירה. נאמר לי שזה מה שיש ונתנו לי הנחייה רפואית להמשיך לקחת משככי כאבים כל הזמן עד לתור בדצמבר!!! מאחר וזו הייתה נראית לי הנחיה לא סבירה פניתי לפניות הציבור של מרפאת השיניים, בתמורה הנציגה שלהם התקשרה אליי וצרחה עליי שאין תורים ושזה מה שיש. נסעתי למיון פה ולסת של בית חולים על מנת לקבל מענה חירום, שם סילקו אותי מהמקום. אמרו לי שלא יקבלוני, או שאמתין לתורי בדצמבר ואמשיך לקחת משככי כאבים או שאסע לבית חולים אחר על חשבוני. הלכתי ועשיתי עקירה כירורגית אצל כירורג פרטי. לאחר העקירה נמשכו הכאבים בפה. אז פניתי לכירורג שטיפל בי והוא אמר שהכאבים " יעברו מעצמם ". ניסיתי לפנות למוקד עזרה ראשונה אחר של מרפאת השיניים , שם סירבו לקבלני לעזרה ראשונה, רק לאחר שהתחננתי הסכימו לקבלני , אך לא ביצעו מאומה. לא הסכימו לצלם את השיניים והתנערו מאחריות לבדוק ובאו אליי בטענות שבאתי מבלי לקבוע תור לרופא. בלית ברירה ניגשתי לרופא פרטי אחר נוסף והוא מצא שהעקירה הייתה תקועה ולא התקדמה ולכן סבלתי מכאבים. קבעתי תור לביקורת אצל הרופא לאחר שהוא טיפל בעקירה ונתן לי אנטיביוטיקה נוספת לשבוע. ביום שני השבוע ניגשתי לרופא החדש והאחרון לביקורת, שם הוא מצא שלא הייתי צריכה לעקור רק שן אחת, יש עוד שן שאני צריכה לעקור ועוד 3 סתימות שאני צריכה לעשות שאף אחד לא מצא לי לפני כן. בתור מטופלת , הציפייה שלי הייתה שמלכתחילה יבדקו את כל הפה, ויעשו את כל הטיפולים הנדרשים בבת אחת ולא יטרטרו אותי ויגרמו לי למפח נפש של כאבים ונסיעות מרובות לרופאי שיניים. כמו כן זו גם טרחה כספית שלי גדולה כל הטיפולי שיניים האלה שיכולתי לקבל אותם בסבסוד לו הקופה הייתה מאבחנת את כלל הליקויים. השאלה אם ניתן לתבוע את קופת החולים על אבחון שגוי ועל כל עוגמת הנפש שנגרמה ליד עד עתה. כמה מומלץ לתבוע בתביעה שכזו ( בנוסף להוצאות על רופאים פרטיים )? תודה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר