שלום רב, ברצוני לשאול בנוגע לתביעה של רשלנות רפואית בגין פגיעה עצבית עקב עקירת שן בינה כלואה. נעשתה פנייה לחברה המבטחת של הרופא, והיא התעלמה ורק הישבה טלפונית כי אין אחריות לרופא. פנייה נוספת בכתב נעשתה, ובה נכתב כי עליהם להשיב לי בכתב, וכן בקשה לאורכה למועד ההתיישנות, אחרת תוגש תביעה. הם השיבו, אלא לאחר מועד ההתיישנות. התנהלות צינית ואכזרית מעין זו, אופיינית לחברות ביטוח למיטב הבנתי. הסיבות בגין חוסר הגשת תביעה ופעולה מאוחרת שמורות עימי, אלא שהשאלה שלי היא האם התנהלות המבטחת חוקית? האם היו מקרים בעבר שחברות מבטחות הציעו פיצוי קרוב למועד ההתיישנות? מה ניתן לעשות כנגד חברה הפועלת בשרירות לב כזו לאחר תקופת ההתיישנות? המפקח על הביטוח חלש הרי, האם תקשורת תעזור פה? שאלה כללית: האם אכן מועד ההתיישנות הינו 3שנים כפי שקראתי במס מקומות? או 7? בנוגע לאגרות גם קיבלתי מידע סותר 2.5 מסכום התביעה, 699 שח? אין הרי סכום תביעה ברשלנות. אשמח מאוד להבהרות. מתנצל על ריבוי השאלות. בתודה מראש.
שלום וברכה,
לאור המתואר בפנייתך אציע לך לפנות בדחיפות לעורך דין המתמחה בתביעות רשלנות רפואית. בכללי- איני מציע להתנהל מול חברת ביטוח ללא ליווי משפטי, במיוחד כאשר מדובר בנושא כה מורכב כמו רשלנות רפואית.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר