בן 10 עם דלקת בשורש טופל במרפאת שיניים של מאוחדת. הפנו אותו לטיפול אצל מומחית לטיפולי שורש במרפאה אחרת לאחר המתנה של מעל חודש לא טופל והפנתה אותו בחזרה למומחית במרפאה בה טופל לראשונה. התהליך כזה שצריך לשלוח למרפאה את ההפניה להמתין שתאשר את הטיפול אצל המומחית ורק אחכ תיצור קשר לקביעת תור לאחר כחודש נקבע תור לעוד חודש טאז בוטל מס פעמים וכל פעם נקבע לחודש מאוחר יותר. כשהגעתי לבסוף עברה כחצי שנה והרופאה המומחית הסתכלה דרך מיקרוסקופ והחליטה שעבר זמן רב מידי ולא ניתן לטפל בשן אלה לעקור אותה מדובר בשן טוחנת קבועה של ילד בן 10 הכירורג במרפאת השיניים בה טופל שלח אותנו לפה ולסת בתל השומר לא מבינים למה הגענו לטענתם מדובר בעקירה רגילה עם ילד שמשתף פעולה. נכון להיום אני צריכה לשלם על עקירה כרורגית ואז על שתל או טיפול אורטודונטי במקום שן 46 שתעקר וזאת בנוסף לסבל של ילד בן 10 האם אני יכולה לתבוע במקרה כזה? תודה, מיכל
שלום וברכה,
אובדן שן קבועה לילד בן 10 אשר מטופל באופן קבוע הינו נזק אשר לא אמור להתרחש. יש לבדוק את כל ההתנהלות כפי שבאה לידי ביטוי בתיק הרפואי, ולשם כך מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית.
ניתן גם להעביר אלי תיעוד רפואי באמצעות המייל למתן תשובה יותר מבוססת.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר