מדובר על קופת חולים גדולה, שלה מרפאת שיניים אורטודנטית, הילדה החלה טיפול והמעקב היה אחת ל 3 חודשים, לקראת אחד התורים נפטר האורטודנט וביטלו לה את התור, נאמר לי שיתקשרו לתאם תור חדש, אך זה לא קרה, יתרה מכל התקשרתי כמה פעמים ואמרו שכעת אין תורים, לבסוף לאחר 3 חודשים לילדה החלו כאבים, באתי דחוף למרפאה ומסתבר שהפלטה באזור החך נקברה ע"י רקמות החך עקב ההזניה וחוסר המעקב, כרגע לקראת ניתוח בהרדמה כללית להוציא את הפלטה מתוך החך. מה אפשר לעשות במקרה כזה? האם נחשב לרשלנות רפואית?
שלום וברכה,
ככל שהנזק אכן נגרם על ידי העיכוב בהמשך הטיפול נראה כי מדובר ברשלנות של המוסד הרפואי, שכן מחובתם היה לדאוג לרצץ טיפולי, בין אם במציאת רופא מחליף או בהפנייתכם לסניף אחר בו עובד מומחה ליישור שיניים.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר