הגעתי לקופת חולים עם כאבים חזקים בשן , הרופא עשה צילום אחד ואמר כי מדובר בסתימה עמוקה שגורמת לרגישות וזקוקה לטיפול שורש, הרופא פתח את השן והתחיל את הטיפול והיות שהתורים היו מאוד רחוקים אחד מהשני עברתי לרופא פרטי , כשנגמר הטיפול והכאבים המשיכו הרופא הפרטי עשה לי צילום נוסף ששם התברר שהשן ליד זו שטופלה מדולקת מאוד בשורש ואף צמחה לתוכה שן בינה, הרופא התפלא שבקופת חולים לא ראו את הדלקת והועלתה השערה שאולי השן טופלה לחינם והכאב לא היה ממנה. בקשתי את הצילום מקופת החולים ואכן הרופא הפרטי אמר לי שאת השן המדולקת בשורש (שנראה בברור) לא רואים בכלל ואין זה ברור בכלל שהשן שטופלה הייתה זקוקה לטיפול שורש, בקיצור- עברתי לחינם טיפול שורש לפי הצילומים, שלמתי פעמיים, סבלתי כאבים, ועכשיו אני צריכה לבצע טיפול שורש נוסף. האם יש כאן רשלנות מצד קופ"ח והאם אני יכולה לבקש החזר כספי על הטיפול שורש ששילמתי במלואו גם לקופת חולים וגם לרופא הפרטי?
שלום תמר,
ככל שבוצע לך טיפול שורש מיותר, כתוצאה מאבחון שגוי, מגיע לך פיצוי משמעותי לא רק בגין עלות הטיפול אלא אף בגין טיפולים עתידיים (השן תזדקק תכתר אשר יש להחליפו כל 10 שנים) ובגין כאב וסבל.
אציע כי תפני לעו"ד לרשלנות רפואית לבירור המקרה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת, ניתן ליצור קשר עימי גם במייל ובטלפון.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר