שלום רב, לפני כחצי שנה אבי התחיל סדרת טיפולי שיניים כגון סתימות וטיפולי שורש.לפני כחצי שנה קבעו לו תור לטיפול שורש ולאחר שלושה חודשים ,שבוע לפני הטיפול צלצלו לדחות לו ליולי ואז צלצלו שוב לדחות לו את התור לעוד שלושה חודשים.רק כדי להבין משהו,אבי שילם מראש על הטיפול שורש שעליו לא קיבל שירות,אבי סובל כבל כבר חודשיים מכאבי שיניים לא מצליח לישון ואף היה לו דימום ,לאחר 4שיחות עם נציגי שירות בשעה וחצי ,אף אחד לא ידע לתת לי מענה,ניסיתי להעביר את אבי לסניף ר"ג,נאמר לי מכהנמן שזה לוקח חודש,בקיצור בירוקרטיה.אני מעוניינת לתבוע אותם בגין שירות לקוי בנוסף אבי עשה סתימה והסתימה נפלה לו לאחר פחות מחודש האם על זה ניתן לתבוע גם?
למרבה הצער הפיצוי שניתן לקבל בשל שירות לקוי באמצעות תביעה משפטית אינו פרופורציונאלי לעלויות הגשת וניהול התביעה, ועל כן קיים מחסום כלכלי בהגשת תביעה כזו. ראה מאמר שכתבתי באתר זה: "תביעת רשלנות רפואית-כמה זה עולה?"
אני ממליץ לכם להגיש תלונה בכתב למחלקת פניות הציבור ב"מכבידנט" ובין היתר לרשום כי במידה וייגרם נזק לשן בעקבות האיחור בטיפול, הדבר יהיה על אחריותם.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר