שלום, אני שואלת שאלה עבור אימי. לאחרונה אימי עברה טיפול שיניים אשר לטענתה לא מצא חן בעיניה כלל ואפילו לא שיפר את מצבה הקודם איתו הגיע לרופא השיניים מלכתחילה, אלא אפילו החמיר את מצבה. היא הגיע לרופא השיניים עם תותבת עליונה ותותבת חלקית תחתונה ושש שיניים קידמיות תחתונות. התוכנית היתה לקבל שתי תותבות חדשות משופרות + 2 השתלות עם קליסים ואוגמנטציה לסת תחתונה קידמית. כיום לטענתה קיבלה שתי תותבות פחות טובות לכן הפסיקה את הטיפול. מחיר הטיפול שולם מראש ע"ס 34000 שקלים אך העבודה רשלנית ולא טובה גם לא מבחינה אסתטית כלומר לא מרוצה מהטיפול וגם שילמה מחיר גבוה . לטענתה הייתה מעדיפה לחזור למצב הקודם שהיה עדיף בעיניה. ברצוני לשאול מה ניתן לעשות כדי לקבל את כספה בחזרה והאם ניתן לבטל טיפול שלא נעשה כרצונה. אודה לך ולתשובתך תודה
שלום וברכה,
ראשית אבהיר כי לא בכל מקרה ניתן לייחס כשלון טיפול או הצלחתו החלקית לרשלנותו של הרופא. מאחר ורפואה אינה מדע מדוייק יתכנו כשלונות שלא באשמת הרופא ואשר אינם מזכים בפיצוי כלשהו. במקרה שתיארת נשאלות מספר שאלות:
א. האם הטיפול שנעשה עומד בסטנדרטים הרפואיים המקובלים אן שמא מדובר ברשלנות?
ב. האם הוסברו לאימך כל האלטרנטיבות הטיפוליות, לרבות האפשרות של להימנע מטיפול כלל ולהישאר במצבה הקודם?
במידה והתשובה על אחת השאללות היא שלילית אזי נראה שעומדת לאימך עילת תביעה, ואז נותר לברר מה הנזק אשר נגרם לה והאם נזק זה גדול דיו ע"מ להצדיק השקעה בהליך משפטי.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר