שילמתי לפני מספר חודשים על תכנית בעלות של כ 8000 ש"ח במרפאה, עברתי שני טיפולים שעלותם כאלפיים שח וכנראה בגלל חוסר הגיינה נוצרו בעיות חדשות. אינני מעוניינת להמשיך טיפול ופניתי לקבל החזר על התשלומים שטרם מומשו, נענתי בשלילה מה אני עושה
אורי שלום,
לא ניתן לחייב אדם לעבור טיפול שאינו רוצה בו או בידי רופא בו אינו מעוניין. כמו כן לא ניתן לחייב אדם עבור טיפולים שלא בוצעו.
על כן על פניו אתה זכאי להשבת כספים שנועדו לכיסוי טיפולים שטרם בוצעו.
יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי במידה וניתנה הנחה כוללת, היא בדרך כלל מותנית בביצוע הטיפול כולו, ויתכן שהמרפאה זכאית לבטל את ההנחה עם הפסקת הטיפולים טרם סיומם. במקרה זה מחירי הטיפולים שכבר בוצעו יחושבו על פי מחירון המרפאה.
הצעתי היא לפנות בכתב למרפאה בדרישה להשבת התשלומים כאמור לעיל, ובמידה והמרפאה עומדת בסירובה יש לקבל ייעוץ משפטי.
אלון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר