שלום, השבוע עשיתי קניות באושר עד , לאחר שעתיים של קניות ניגשתי לקופה ורציתי לשלם בצ'קים , הקופאי בדק ואמר שאני חסומה ושאני לא יכולה לשלם בצ'קים. פניתי לקופה הראשית לבירור ולאחר כחצי שעה של המתנה שוחחה עם חברת ישרא-צ'ק שאמרו שאני חסומה למתן צ'קים והם לא מאשרים. חייבת לציין שלא חזרו לי צ'קים מעולם ולפני כחודש ביטלתי את כרטיס האשראי שלי בחשבוני. למחרת התקשרתי לחברת ישראצ'ק והנציגה התחילה לחפש מדוע אני חסומה, לאחר עוד חצי שעה של המתנה היא חוזרת אליי ואומרת שהתקבל מידע שלילי מהבנק בשל ביטול כרטיסי האשראי (ישראכרט ואמריקאן) שהיו ברשותי אין חברת ישראצ'ק יכולה לאשר שאשלם בצ'קים. היום שוחחתי עם הבנק שלי, שום מידע שלילי לא הועבר לאף מקום כי אין שום דבר שלילי אני מפקידה משכורות ייפות ומשלמת את כל חובותיי תמיד ומהבנק הם לא יודעים על איזה מידע שלילי חברת ישראצ'ק מדברים גם לאחר בדיקת תיק האשראי שלי באתר לא עולה דבר שלילי. אני מבקשת לברר מה אני יכולה לעשות כדי למנוע את האי נעימויות הללו מה ביכולתי לעשות?? אנא עזרתכם, חייבת לציין שלאחר שלא יכולתי לשלם את הקניות באושר עד, הלכתי שוב לקניות אבל הפעם ברמי לוי ושם לא הייתה שום בעיה.
אני מציע שתכתוב מכתב רשמי לישראצק ותבקשי תשובה בכתב מדוע הגבילו אותך.
לאחר מכן תוכלי להגיש נגדם תביעת לשון הרע .עילת התביעה תהיה שהוציאו לך שם רע כביכול בטענה של ביטול אשראי ויש לך אישור מהבנק ש"לא היה ולא נברא"
בברכה
עזרא קונוביץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תכתבי להם מכתב רשום ותבקשי תשובה בכתב על ההגבלות.
לאחר מכן תוכלי להגיש נגדם תביעת לשון הרע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאלתך אינה ברורה. מזמין אותך ליצור קשר עם משרדנו על מנת שנוכל להבין את הפרטים לעומק ולהעניק לך תשובה....
המשך תשובה