היי, אני עוסקת בתחום הקוסמטיקה וגם מלמדת את התחום. הגיעה אליי תלמידה לקורס לאחר שכבר עשתה אצלי קורס בעבר. בדר״כ אני דורשת תשלום מראש (2000 שח) אך בגלל שזו תלמידה חוזרת והיא ביקשה לשלם ב2 פעימות הסכמתי (הקורס הוא יומיים והיא ביקשה בכל פעם שמגיעה לשלם 1000). לאחר שעברה את יום הלימודים הראשון שנמשך כ7 שעות וקיבלה מוצרים( בשווי 500 שח) שאלתי מה עם התשלום והיא ביקשה לשלם את כל הסכום ביום השני. עוד פעם הסכמתי (תמימה ומפגרת שכמותי) בערב שלפני היום השני של הקורס התלמידה שלחה הודעות שהיא לא תגיע כי אין לה סידור לבת שלה ושנדחה את זה, ביקשתי שבכל מקרה תעביר לי את התשלום אך החלה לתרץ תירוצים לא אמינים. הייתי נחמדה וקבענו את יום הלימודים לשבועיים אחרי אך גם בפעם השני בערב שלפני החלה לתרץ שהיא בבית חולים ולא תגיע. ביקשתי את הכסף אך אני לא מקבלת אותו. כרגע הפסדתי 2 ימי עבודה בגללה ואת ההוצאות ששילמתי עם המוצרים שקיבלה מעבר לכך הבחורה למדה מקצוע שהשקעתי את כל כולי בלימוד שלו ובהכנת יום הלימודים. מה עליי לעשות במצב כזה? אין לי שום חוזה חתום איתה רק התכתבויות בוואטסאפ.
שירן!
יש בידך הודעות ווטסאפ כמו כן את יכולה להןסיף פרטים עליה מפעם קודמת.
תגישי תביעה קטנה בבית משפט שנמצא במקום מגוריה של החייבת
את הטופס של תביעה קטנה תמצאי באינטרנט בגוגל
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן לפתוח תיק כנגדו בלשכת ההוצאה לפעול. כמו כן, בעקבות ההכרזה על מלחמת "חרבות ברזל", רשות האכיפה והגבייה פרסמה הודעה בדבר דחיית מועדי תשלום לחייבים בהוצאה לפועל ובהליכי חדלות פירעון, עד לסיומו של מצב...
המשך תשובה