קניתי מזנון ושולחן סלון מחנות רהיטים. לאחר 3 שבועות הגיע המשלוח, כשפתחנו את הריהוט המזנון לא היה בצבע, בצורה שבחרנו. המזנון שבחרנו בחנות שונה לחלוטין ממה שקיבלנו. והשולחן קפה היה מלא שריטות וביקשנו מהמוביל שייקח הכל בחזרה. פנינו לבעל החנות ששאמר שהוא לא מבין מה אנחנו רוצים ושקיבלנו מה שהזמנו. כמובן שצילמנו את מה שהזמנו ומה שקיבלנו וגם בטופס ההזמנה רואים שזה לא אותו דבר. בעל החנות מסרב לענות לטלפון , קילל אותנו והעביר את הטלפון למישהו אחר. כשמתקשרים לחנות הם מנתקים לנו בפנים. אני יכולה לבטל את הצ׳ק שנתתי על הריהוט??? הבנתי שאסור לבטל אלא במקרים מסויים. האם אני צריכה להודיע לחנות שאני מבטלת או לנסות דרך אחרת??? הבנתי שיש לי רק 14 יום מרגע קבלת המשלוח לבטל עסקה. מה עליי לעשות?? תודה מראש
שלחתי לך תשובה במייל עו"ד עזרא קונוביץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עצם פתיחת התיק בהוצאה לפועל כבר די יקשה על אותה אישה. כל מטרת ההוצאה לפועל היא לגבות את החוב, כאשר לאותה אישה יש את היכולת להגיש בקשות שונות הקשורות למצב אך לא בהכרח שיעזרו לה. ככל וליבך י...
המשך תשובה