שלום, חברה שלי שהיא אמריקאית שהייתה מתגוררת בישראל, הייתה מנויה של חברת אורנג'. לפני חמישה חודשים עזבה את ישראל ומספר ימים לפני כן ניגשה לעמדת של החברה בקניון וביקשה לשלם את יתרת חובה ולהתנתק. הנציגה במקום(שכנראה לא הבינה אותה מאחר ודיברה באנגלית) אמרה לה שמאחר והמכשיר שלה שולם מראש היא צריכה רק להוציא את כרטיס ה-sim ולא צריכה לשלם סכום נוסף. מאז החלה שלקבל חשבוניות לתשלום (בעברית) שהלכו ותפחו מדי חודש. חברת אורנג' אליה פניתי מתנערת מהאחריות וטוענת שאין שום תיעוד של בקשת ניתוק, ולכן על הלקוחה לשלם את כל החוב, למרות שכל החוב צמח רק לאחר שביקשה להתנתק ולא השתמשה כלל במכשיר. החברה העבירה את הטיפול בחוב לעו"ד. האם יש משהו שבכוחי לעשות וכיצד ? תודה רבה!
טום שלום,
במידה ויינקטו בהליכים משפטיים כנגד חברתך היא תוכל להתגונן בטענות אותן העלת.
בשלב זה אתה יכול לנסות ולהסביר את הדברים לעורך הדין שמטפל בתיק ויתכן ותצליח לסגור את העניין.
בהצלחה,
מאיה הדס, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר