אני עצמאית. סיפקתי סחורה ללקוח לפני הזמנתו, והוא מתעכב בהעברת תשלום כבר חודשיים. הוא מעוניין להחזיר את הסחורה. מה ניתן לעשות?
הילה , שלום רב
אאיני יודע את מדיניות החזרת המוצרים בעסקך. האם הוא יכול להחזיר את הסחורה. ממתי ביקש להחזיר את הסחורה. אם אינו זכאי להחזיר את הסחורה הרי שעליו לשלם. אם כן , מן הסתם עליו לשלם רק עלות מצומצמת.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איתמר תודה על התשובה. בעסק שלי אין אפשרות להחזיר מוצרים. אבל זה לא רשום בחוזה מכל סוג שהוא מראש. למה התכוונת "עליו לשלם עלות מצומצמת" ? תודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר