שלום רב, בעסקה טלפונית חויב כרטיס האשראי שלי על שירות שלא הסכמתי לרכוש. החברה הודיעה שתחזיר את הסכום אך בינתיים מתמהמהת כמעט כשבועיים. האם ישנה עילה לתביעה (חוק כרטיסי האשראי?) אם כן, כמה זמן מאז ההודעה הראשונית נהוג לחכות לפני שמגישים תביעה? כמה התראות נהוג לתת? האם לדעתכם ניתן לתבוע על פיצוי נוסף מעבר לסכום שחויב ללא הסכמה (בגין עוגמת נפש, בזבוז זמן וכו')? מהו סדר הגודל של פיצוי שכזה? תודה רבה
דדי , שלום רב
הנתון המשמעותי ביותר חסר בשאלתך: לאיזו חברה כוונתך: חברת האשראי או החברה שכביכול ממנה רכשת את השירות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ותודה על התגובה.
מדובר בספק השירות - חברת ביטוח שגבתה ממני תשלום על פוליסה שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לרכוש.
(אגב - אני בטוח שפרסמתי את ההודעה בפורום תביעות קטנות. לא בטוח כיצד היא הגיעה לפורום גביית חובות)
דדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דדי , שוב שלום
במידה ותראה בחיוב האשראי הקרוב שחויבת בגין הרכישה שלא היתה , פנה לחברת האשראי ובקש לבטל החיוב בגין אי רכישת השירות/המוצר. רק אם בסופו של דבר חברת האשראי לא תבטל את החיוב תוכל לתבוע את חברת הביטוח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב
053-7429239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עצם פתיחת התיק בהוצאה לפועל כבר די יקשה על אותה אישה. כל מטרת ההוצאה לפועל היא לגבות את החוב, כאשר לאותה אישה יש את היכולת להגיש בקשות שונות הקשורות למצב אך לא בהכרח שיעזרו לה. ככל וליבך י...
המשך תשובה