לפני מס שנים מונתי לאפוט.התיק נסגר ב2014 לפני מס חודשים החסויה פנתה בבקשה כלשהי תחת מס התיק הישן.ביקשו שאגיב והגבתי.העבירו לתגובת היועץ המשפטי של הרווחה.זה היה ביוני יולי.לפני שבוע שלחתי אני בקשה דחופה כלשהי ואז אני רואה הודעה מהמזכירות שעלי לשלם אגרה.בשיחת טלפון עם המוקד נמסר שהבקשה נשלחה לגורם שיפוטי ומצד שני שהתיק סגור כביכול .אני לא מבינה מה הולך פה.האם יש טיפול בבקשות? האם מחכים לתשלום אגרה בשביל לטפל בבקשות? מה עלי לעשות? גם החסויה לא קיבלה עדיין החלטה לבקשה שלה מחודש מאי
שלום עדנה,
אין לי דרך לדעת מה קורה בתיק ספציפי במערכת בית המשפט.
ישנם מקרים בהם ניתן להגיש בקשות גם בתיקים סגורים, לעתים עם חיוב באגרה.
אם אין ישועה ממרכז המידע הטלפוני, מציע לך לגשת פיסית למזכירות בית המשפט ולברר במקום.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
053-9429000
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום נמרוד, ההליכים הם הליכים רגילים. ההתייחסות וההחלטות של רשמי ההוצל"פ הן כמובן בהתאם לנסיבות. מידע יש בגוגל, במאגרים המשפטיים ואצל עוה"ד המתמחים בתחום. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה