החשבון שלנו הוקפא למשך שבועיים בגלל רשלנות וחוסר מקצועיות של נציגי הבנק. נמנע מאיתנו להוציא כסף מכספומט וחזרו 4 צ'קים. • לצערי הרב נאלצנו להתבייש ולנסות להסביר מדוע צ'קים שלנו חוזרים, כאשר החשד לאי יכולת פרעון מצידנו מופנה אלינו ע"י מי שמסרנו להם את הצ'קים שלנו והבנק שאמון על ניהול חשבוננו כשל וגרם לנו עוול נוראי תוך רשלנות וחוסר מקצועיות. • ובנוסף לא יכולנו להוציא כסף מחשבוננו בכספומטים במשך כשבועיים, למרות מאזן חיובי בחשבוננו. ברצוני לבבוע את הבנק על רשלנות זו שדשבידי כל ההוכחות לטענותיי. מהו הסכום שכדאי לתבוע במקרה זה? האם יש להכניס לכאן את עילת לשון הרע? תודה
שלום מוטי,
על פניו נראה כי ישנה עילת תביעה כנגד הבנק, אולם לתשובה מדוייקת יותר עליך לפנות לייעוץ פרטני.
המשך יום נפלא,
קליה ליפקין, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר