שלום דרורית, מקווה שהשאלה היא במקום הנכון. היינו מנויים בספקית אינטרנט מסויימת (דוגמת 012.013.014) כבר כמה שנים, החלטנו לשדרג את המהירות שלנו ובשיחה עם נציגת שירות של החברה הספקית נתגלתה תקלה כלשהי, לטענתם לא בוצע חיוב עבור המנוי כבר 4 שנים אחורה , גם אנחנו לא שמנו לב שאין לנו חיובים (הוראת קבע) בשיחה עם הנציגה ביררתי האם מעודכן אמצעי תשלום והאם יש חסימה של בנק או משהו , לטענתה הכל היה כשורה ואין לה תשובה מדוע לא בוצעו החיובים. לאחר שעשיתי סקר מחירים בשאר הספקיות עברתי לחברה אחרת וביקשתי לנתק את המנוי בספקית הישנה , הנציגה + הנציג הבכיר הבהירו יפה מאוד כי במידה ואתנתק זה יעבור למחלקה המשפטית ויחייבו אותי רטרו על כל התקופה, במידה ולא אתנתק לא יחייבו אותי . הקלטתי את כל השיחות. האם מותר להם לעשות דבר כזה על טעות שלהם ?
תומר שלום רב,
יש לבדוק סוגיה זו לעומקם של דברים,
בראש וראשונה יש לבדוק מהות התחיבותכם אל מול ספקית האינטרנט אודתה מדובר.
באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בנדון.
משרדי ישמח ליעץ לך.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר