אני גרה בקיבוץ בדרום הארץ. קניתי כיריים חשמליות מאתר אינטרנט ושילמתי בכרטיס אשראי את התשלום. הכיריים הגיעו אליי, ארוזים בקרטון וללא כל הוראות מיוחדות או סימון חוץ מדף באיטלקית. לאחר ששיפצתי את המטבח, התקנתי את הכיריים. ההתקנה נעשתה לאחר מספר שבועות בגלל שיפוץ בחדר. פתאום הבנתי שהכיריים תקולות ולא עובדות. עשיתי כל שיכולתי על מנת לברר מי צריך לתת לי שירות. שלחתי מיילים לאתר האינטרנט, התקשרתי לטלפון שהיה שם אך לשווא. כעת אני אובדת עצות, איך אקבל פיתרון? מה עליי לעשות. בינתיים אני נאלצת לבשל על פלטה חשמלית שהייתה לי מגיל 18.
ליאת שלום,
שאלתך קשורה לחוק הגנת הצרכן. למידע ראשוני אמליץ לך לקרוא את המאמר המפורט שלי המופיע בבלוג שלי בקפה דה מרקר.
אני ממליצה לך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום להמשך טיפול .
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר