שלום, ברשותי חנות אופנה בת״א לפני כחודש קנתה אצלי לקוחה זוג נעלים, ולאחר מספר ימים הגיע חזרה לחנות עם נזק שנגרם לנעל כתוצאה מעצם חד, לפי מדיניות החזרת מוצרים ובמסגרת החוק מצאנו לנכון לא להחזיר ללקוחה את הכסף כפי שביקה, מכווין שלא היה שום כשל בנעליים, הלקוחה התרגזה מאוד והתחילה לאיים בחנות שתעשה לנו נזק ושהיא לא תעצור עד שנחזיר לה את הכסף, כמה ימים לאחר מכן היא חזרה ביום שישי הידיעה שיש המון אנשים בחנות והמשיכה במסכת האיומים שלה הצעקות וההחפשות. לבסוף היא עזבה את החנות רק לאחר שכמעט הזמנו לה משטרה. מיותר לציין שלפי החוק אין לה אפילו לא חצי תענה מוצדקת בנוגע לשרות וההתנהלות שלנו. היום הגברת כתבה תגובה חוות דעת שלילית ומאוד פוגענית בדף הפייסוק של החנות, דף שמושקע המון משאבים והמון כסף בדף העסק שלנו יש מעל 8000 עוקבים, הבעיה שלנו שפייסבוק לא מאפשר למחוק את התוכן שהיא כתבה. ומה שקורה עכשיו שכל אדם שנכנס אלינו לדף רואה את התגובה שלה, כתוב שם שאנחנו מאפיה ואנחנו מכרים זבל של מוצרים שלא שווים שקל, ועוד שלל שקרים, כתבה שם שדחו אותה בכוח פיזי מהחנות ועוד שלל שקרים גסים. מה ניתן לעשות במצב כזה ?
יהיה עליכם למנות עו"ד שישיג צו של בית המשפט שיצווה על הסרת הפרסום הפוגע ויתבע פיצוי על הנזק שנגרם.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר