כבר שלושה חודשים שאני מנסה ליצור קשר עם אתר איקופונים ואין מענה, בהתחלה ניסיתי נואשות לבטל את ההזמנה (על סך 400 שח) , ולאחר שראיתי שזה כבר לא יקרה השלמתי עם המצב וחיכיתי להזמנה אפילו אם זה אומר להחזיר ואתה ולשלם את החוב לביטול שהם דורשים, לא להפתעתי הרבה ההזמנה בכלל לא הגיעה, אני פניתי אליהם עשרות פעמים ולא קיבלתי מענה, התלוננתי בפני המועצה לצרכנות וגם להם הם לא עונים, באתר כתוב שהם יושבים בארהב אבל לפי הכתובת הם יושבים באנגליה, אבל כשבדקתי את החיובים דרך חברת האשראי היה כתוב שהם מרעננה... ניסיתי להתקשר ושלחתי עשרות מיילים הם לא עונים, אין באמת עם מי לדבר, אין לאן להתלונן זה משגע, חיפשתי בכל דרך אפשרית מספר טלפון להתלונן או כל מקום אחר באינטרנט לתלונות, כל מה שראיתי זה צרכנים שכתבו עליהם תלונות באינטרנט והתולננו בפני האתר שמחק את התלונות שלהם וזאת כי icouponim ביקשו, הם מרמים צרכנים ואחר כך משתיקים את הפניות והתלונות שלהם בכלי היחיד האחרון שנשאר כי הם לא מאפשרים ליצור איתם קשר וגם לא עונים למועצה לצרכנות אני כבר חושבת שזה איזשהי תרמית, לפני הקניה והתשלום האתר מציע שרותי פייפל (מה שמשך אוי מלכתחילה) וברגע התשלום אין אופציה כזאת, בנוסף התשלום באתר היה על סך 399 ש״ח וכשבדקתי מול חברת האשראי הסכום היה 418... אני מרגישה שרימו אותי ועדיין מרגישה צורך להילחם על ה400 שקלים שלי יש לכם רעיונות? כי אני כבר דיי התיאשתי
מבלי להיכנס לפרטי המקרה שאני לא מכיר כלל - בהנחה שהדברים נכונים ניתן לפנות למועצה הישראלית לצרכנות וניתן לנסות לעניין חברי כנסת או את התקשורת במקרה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר