שלום רב, חברה מפרסמת את שירותיה באינטרנט תוך שימוש במספר הטלפון הפרטי שלי. מן הסתם מדובר בטעות לא מכוונת מצידם אך אני מקבלת טלפונים רבים שמיועדים לאותה חברה. בתחילה זה היה מקור לשעשוע אך לאחר שלקוחות פוטנציאליים של אותה חברה צעקו עליי כי אינני מספקת את השירות וכד', ולאחר צילצולי טלפון מרובים שהפריעו לי וגרמו לי נזק זה הפסיק לשעשע אותי. זה הפך למטרד. חיפשתי את החברה באינטרנט, מצאתי את האתר שבו היא פרסמה וביקשתי מהאתר לתקן את הטעות. מאז החברה מפרסמת את עצמה באתרים רבים נוספים והטעות נשארה בעינה. החברה מן הסתם מאבדת לקוחות רבים כי הם לא מגיעים למקום הנכון, כך שיש לה אינטרס לתקן את הטעות אף יותר ממני. איך אפשר לתקן את הטעות שמופיעה באתרי אינטרנט שונים ומרובים? האם מגיע לי פיצוי על ההטרדות הטלפוניות שמקורן בפרסום באינטרנט? תודה רבה.
אנונימית שלום,
ייתכן וניתן במקרים כאלו להצדיק פיצוי - הן בשל המטרד והנזק שנגרם והן בזכות "השירות" שאת נותנת לברה שלא מבחירה (בהנחה שאת מפנה את המתקשרים למקום הנכון).
כדי לומר יותר מכך אדרש לפרטים נוספים ואת מוזמנת לפנות למשרדי בעניין.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר