שלום רב, בבניין להריסה ובניה בת"א יש לי משרד אשר תמורתו אקבל דירה בבניין החדש. מסתבר שיש מיסים/היטלים/תשלומים ספציפיים למקרה של דירה תמורת משרד. מהם? איך מחשבים אותם כדי להעריך את גובה התשלום? תודה
לדעתי בשלב הראשון אין מס אלא אם המשרד שלך הוא מלאי עסקי. המס הוא נדחה. המס ישולם רק כאשר תמכור את הדירה. בכל מקרה ענייני מס הם דבר מורכב מאוד, בטח כשאר מדובר בעסק או מלאי עסקי ועל כן עצתי אליך לפנות למומחה מס שיקבל ממך את כל הפרטים הנוגעים (שווי רכישה, שווי מכירה, שווי השדרוג, פחת, מאלי עסקי וכו'). אל תעשה שום דב ר לפני שתיוועץ במומחה מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נריה כהן
053-9386043
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הסכם הפינוי אמור לפתור גם בעיות של ליקויי בניה עתידיים. נא עייני בהסכם ייתכן וההסכם החיל את הוראות חוק המכר בעניין. גם אם לא, לעניות דעתי, קיימת אחריות לתקינות הדירה ואביזריה מכוח הדין הכללי. ...
המשך תשובה