אני אנסה לתאר את הסיטואציה ומקווה שזה יהיה מובן. מדובר בשני רחובות מקבילים כאשר רחוב אחד הוא רחוב ללא כביש ובעצם בנוי מארבעה גני ילדים (גני עירייה) ולאחריהם פארק משחקים גדול ורחב ובסוף הפארק יש מפרץ חניה שמתחבר לכביש. הרחוב המקביל הוא רחוב עם ארבעה בניני מגורים כאשר בין בנין לבנין יש רחבת חניה שלא שייכת בטאבו לבניינים ולא פרטית. בין אחד מרחבת החנייה יש פתח להולכי רגל המחבר בין שני הרחובות היישר לגני הילדים, מה שקורה שההורים מחנים שם את הרכבים בדרך הלוך וחזור לגן כל יום. (האופציה השניה לחנות במפרץ החניה ברחוב השני ליד הפארק ואז יש מרחק של 6 דק' הליכה לעבר הגנים). כנראה לדיירי הבנינים נמאס שכל בוקר וצהריים מחנים שם רכבים ויום אחד בנו שער ברזל במעבר להולכי רגל והוא נעול עם מפתח שיש רק לדיירי הבנין. האם מותר להם לעשות כך?? הרי זה מעבר להולכי רגל! מילא היו חוסמים את הכניסה לרכבים לחניה אבל מעבר להולכי רגל? זה הרי אפילו לא חניות פרטיות של תושבי הבנין ולא שייכים לשום טאבו. וחוץ מזה, זה גורם בעיה לא רק למי שמגיע עם רכבים. הרבה מגיעים מרחוב סמוך ברגל ועוברים דרך המעבר הזה לרחוב השני, הרי עכשיו יצטרכו לעשות עיקוף הסטרי. אשמח לדעת אם יש מה לעשות בענין או שזו זכותם לעשות כך. תודה מראש
יעל שלום,
אני מציעה לך לפנות לפורום תכנון ובניה או רשויות מקומיות לשם קבלת תשובה לשאלתך.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נריה כהן
053-9386043
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גודל התוספת הינו עניין מסחרי ועל כל פנים בפרוייקטים החדשים של פינוי בינוי ההמלצה עפ"י תקן 21 הינה לתוספת שלא תעלה בכל מקרה על 25 מ"ר. בברכה, נריה כהן, עו"ד רא שמח` התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן...
המשך תשובה