שלום. אני עובדת במוקד של חברת קול סנטר מסוימת, שנותנת שירות לחברה מסוימת (אני לא עובדת ישירה של החברה שלה אני נותנת שירות). לפני כשבועיים הודיעו לנו שיש תקלה מערכתית ולא עובדים עד שיתוקן. חשבנו שמדובר ביום יומיים ובינתיים עדכנו לנו את השעות של אותו שבוע שלא עבדנו. לאחר מכן הודיעו שהתקלה תימשך כחודש וכרגע לא מאושר יותר לשלם עבור הימים האלו שאנו לא עובדים. לי זה לא נשמע הגיוני בעליל. החברה שלה אנו נותנים שירות, הציעה שבינתיים נעבוד בפרויקט אחר של מענה לשיחות, מתוך כוונה לתת לנו פתרון לתעסוקה ושכר במקום שחודש נשב בבית. אך בפועל מה שקורה זה שכל יום אומרים שעובדים על זה ובינתיים לא התחלנו גם הכשרה וגם לא לעבוד (וזה גם אחרי שאנחנו העובדים מציקים להנהלה). האם זה הגיוני? אף אחד לא לוקח אחריות, רק אומרים שאין תשלום על הימים האלו וזהו. אשמח לשמוע מבחינה חוקית מה מגיע לי, והאם זה הגיוני לפעול ככה כלפי עובדים. תודה
על פניו זה לא הגיוני ולא סביר. באפשרותכם לדרוש את השכר בגין תקופת התקלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ישנם מגבלות טכניות לצורך הוצאת תלושי שכר. באופן עקרוני מוטב לדווח שעות בזמן. המעסיק כמובן לא אמור להלין את שכר העובדים. ...
המשך תשובה