הי, אני עובדת כבר שלוש שנים במוקד של מכירות, ובאופן קבוע היו מתקשרים אליי ומטרידים אותי טלפונית. הודעתי לכל המנהלים שלחתי מיילים הכול, אמרו שזה "בטיפול" אבל ההטרדות המשיכו. המשכתי להתלונן ודרשתי שיראו לי איפה "הטיפול" הזה בדיוק התרחש. אמרו לי שזה לא מענייני ולכן אני רוצה לתבוע אותם עכשיו. האם אני צריכה לאסוף ראיות, נגיד שיחות טלפון ומיילים? תודה
התשובה היא כן.
בבית דין ובבית משפט, השפה היא ראיות. ככל שאת דוברת אמת אך אינך יכולה להוכיח אותה, במרבית המקרים לא יקבלו את עמדתך. מה גם שהנוהל הוא, שהמתלונן צריך להוכיח או במילים משפטיות, נטל הראייה על התובע. הצעתי היא שתאספי את כל החומר שאת יכולה, צילומי מסך, הקלטות, מיילים ותפני לעזרת עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הודעה מוקדמת מחייבת היא בהתאם לחוק הודעה מוקדמת 6 ימים. באשר לדרישות אחרות יש לבדוק את הסכם העסקה שלך. ...
המשך תשובה