שלום רב, אני עובדת כבר שנתיים וחצי בחצי משרה בבית חולים ציבורי, וחוץ מאשר בתחילת העבודה, לא הגשתי (פעמיים) טופס 101 כפי שנשלח אליי בתחילת כל שנת מס. אציין כי משהתחלתי לעבוד, לא עבדתי בשום עבודה נוספת ולא השתנה שום פרט לגביי (פרט לכתובתי) כפי שציינתי כשהתחלתי את העבודה. האם ייכול להיגרם לי איזשהו נזק עקב אי מילוי הטופס והחזרתו כפי שנתבקש ממני? תודה, רינת.
יש לזה השלכות.
עדיף שתמלאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש ליתן הודעה מוקדמת לפי החוק ובסך של חודש ימים. ניתן להגיע להסכמה מול המעסיק על וויתור הדדי על הודעה מוקדמת. ...
המשך תשובה