שלום רב, אני מתכוונת להגיש תביעה להכרה ביחסי עובד מעביד נגד משרד ממשלתי. בתביעה אני מבקשת להורות על חזרתי לעבודה והכרה בזכויות סוציאליות או לחילופין תשלום פיצויי פיטורין ותנאים נוספים. האם במקרה זה אני צריכה למלא את הטופס בנוגע לתשלום זכויות שכר והטופס לתביעה לתשלום פיצויי פיטורין שמופיע בחוק? או שמספיק להגיש כתב תביעה? כמו כן, איך מתבצעת הגשת התביעה? קודם פונים לבית הדין או לנתבע? מתי משלמים את האגרה? תודה מראש
יש להעלות את כל הטנענות ורכיבי התביעה לרבות סכומים בכתב התביעה ועל פי סכומי הרכבים תקבע האגרה( יש רכיבים פטורים) אם אינך מיוצגת בית הדין ישלח את כתב התביעה לנתבעת.
הנך מוזמן ליצור עם משרדינו קשר להמשך יעוץ טלפוני ללא עלות.
בברכה אורן לוי, עו"ד
משרד עו"ד גיל בר- אורן לוי
משה לוי 11 ראשון לציון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התאריך הוא מועד ניתוק יחסי עובד מעביד. במקרים של תשלום חלף הודעה מוקדמת יש לציין שישולם חלף בגין תקופת עובדה מוקדמת. ...
המשך תשובה