שלום רב, אני מתכוונת להגיש תביעה להכרה ביחסי עובד מעביד נגד משרד ממשלתי. בתביעה אני מבקשת להורות על חזרתי לעבודה והכרה בזכויות סוציאליות או לחילופין תשלום פיצויי פיטורין ותנאים נוספים. האם במקרה זה אני צריכה למלא את הטופס בנוגע לתשלום זכויות שכר והטופס לתביעה לתשלום פיצויי פיטורין שמופיע בחוק? או שמספיק להגיש כתב תביעה? כמו כן, איך מתבצעת הגשת התביעה? קודם פונים לבית הדין או לנתבע? מתי משלמים את האגרה? תודה מראש
יש להעלות את כל הטנענות ורכיבי התביעה לרבות סכומים בכתב התביעה ועל פי סכומי הרכבים תקבע האגרה( יש רכיבים פטורים) אם אינך מיוצגת בית הדין ישלח את כתב התביעה לנתבעת.
הנך מוזמן ליצור עם משרדינו קשר להמשך יעוץ טלפוני ללא עלות.
בברכה אורן לוי, עו"ד
משרד עו"ד גיל בר- אורן לוי
משה לוי 11 ראשון לציון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לביטוח לאומי יש קריטריונים נוקשים לתשלום שמירת הריון. יש לבחון האם האישור הרפואי בפועל עומד בקריטריונים של ביטוח לאומי ובמידה וכן, ניתן להגיש ערר על החלטת הביטוח הלאומי שלא לאשר את התשלום. ...
המשך תשובה