הי, כאחות, עבדתי משך חודש בליווי קבוצה, באמצעות חברה קבלנית (הסכם חתום, טופס 101). כשבוע לאחר סיום העבודה, פנה אלי מנהל החברה הקבלנית, וביקש 10 ימים נוספים, עם קבוצה אחרת של אותו לקוח, מאחר והאחות שליוותה קבוצה זו חלתה. סיכמנו טלפונית, על תאריך ההתחלה/סיום, ועל הסכום שישולם לי. בינתיים, פנו אלי מחברה אחרת בהצעת עבודה, ודחיתי, כי ידעתי שלא אוכל, משך 10 הימים שסיכמתי עליהם. מנהל החברה התקשר אלי למחרת הסיכום, ואמר שבגלל קשיים לוגיסטיים, אתחיל את העבודה ביום שני, ולא ביום ראשון כפי שסוכם, ולא יהיה שינוי במחיר שסיכמנו, אף שאעבוד יום אחד פחות. אישרתי את זה. יום לפני היציאה, בשעות אחה"צ המאוחרות , מודיע לי מנהל החברה, שהלקוח/מי שאחראים על הטיול, החליטו שאין להם צורך באחות, ולכן אין עבודה. השאלה שלי, מבחינת החוק- בגין מה הוא אמור לפצות אותי, ובאיזה סכום. תודה, עינת
שלום רב,
עליו לפצות אותך לכל הפחות עבור 10 ימי העבודה עליהם סיכמתם.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו הדברים המוזכרים יכולים להוות נסיבות בהן לא ניתן לדרוש מעובד להמשיך בעבודתו אולם זה תלוי בשופט. מוטב לפנות לייעוץ פרטני בעניין על מנת להחליט על דרך פעולה. כמו כן, לא לשכוח שיש צורך במתן התראה ב...
המשך תשובה